عایق جنس پتو

هر آنچه باید در مورد عایق جنس پتو و رول آن بدانید

هر آنچه باید در مورد عایق جنس پتو و رول آن بدانید

در بازار عایق بندی جدید با استفاده از این راهنما نوع عایقی را که برای شما مناسب است تعیین کنید. و خانه ای راحت تر و با مصرف بهینه انرژی ایجاد کنید.

عایق یک جز حیاتی در هر خانه ای است که صرفه جویی در مصرف انرژی را به دنبال دارد. عایق به طور معمول در مناطقی که هوا خارج می شود، مانند حفره های میخ داخل دیوارها و اتاق زیر شیروانی، باعث کاهش انتقال گرما می شود.

با مهر و موم کردن عوامل نشت هوا و افزودن عایق مناسب به اتاق زیر شیروانی و زیرزمین، صاحبان خانه ها می توانند مصرف انرژِی به مقدار قابل توجهی کاهش دهند.

استفاده از عایق ها می تواند به طور متوسط ​​15 درصد در هزینه های گرمایش و سرمایش و 11 درصد در کل هزینه های انرژی صرفه جویی کند. برای صاحب یک خانه معمولی، این مبلغ تقریباً برابر با 200 دلار در سال است.

 

عایق جنس پتو

عایق جنس پتو و رول آن

 

با توجه به تحقیقات سال 2015 انجمن تولید کنندگان عایق آمریکای شمالی، هنوز هم تقریباً 90 درصد خانه ها در ایالات متحده عایق بندی کافی ندارند. عایق بندی ضعیف باعث اتلاف انرژی و افزایش قبض های انرژی برای این ساختمان ها می شود.

قبل از اینکه برای پرس و جو در مورد عایق بندی یا استخدام پیمانکار برای نصب به مرکز خانه بشتابید درک اصول علق کاری لازم است. همه عایق ها برابر نیستند و انواع مختلفی برای کاربردهای مختلف وجود دارد.

گزینه های اصلی این عایق ها عبارتند از: عایق جنس پتو و رول آن، عایق کف اسپری، عایق دمیده، فوم سقفی اصفهان و موانع انعکاسی یا تابشی.

در اینجا به معرفی عایق جنس پتو و رول آن می پردازیم.

توجه: همانطور که برای تعیین اینکه کدام یک (یا کدام ترکیب) برای خانه شما مناسب است، با دقت درباره ی هر یک از گزینه ها اطلاعات کافی کسب کنید.

 

عایق جنس پتو و رول

مقدار R محصول را که اندازه گیری مقاومت در برابر جریان گرما است، به دقت در نظر بگیرید. هرچه مقدار R بیشتر باشد، عایق در کاهش اتلاف انرژی بهتر است. مصرف کنندگان معمولاً می توانند مقدار R را در بسته بندی محصول پیدا کنند.

بهترین حالت: عایق کاری دیوارها، کف ها و سقف های ناتمام توسط خودتان انجام دهید.

روتختی و رول پتو به طور معمول با فایبرگلاس ساخته می شود. اگرچه نسخه های ساخته شده از پنبه، پشم معدنی و الیاف پلاستیک نیز موجود است.

 

عایق جنس پتو

عایق جنس پتو و رول آن

 

نصب این نوع عایق کاری ارزان و سازگار با DIY است. زیرا این مواد به گونه ای طراحی شده اند که در عرض استاندارد بین گل میخ های دیواری، تیرهای زیر شیروانی و تیرچه های کف قرار می گیرند.

نکته: به خاطر داشته باشید که فایبرگلاس باعث تحریک ریه و پوست می شود. بنابراین هنگام دست زدن به آن مواد همیشه از لباس محافظ استفاده کنید.

اگر انواع رول پتو را انتخاب می کنید، باید عایق را به اندازه مناسب با یک ابزار برش دهید. پتوهای فایبرگلاس استاندارد دارای مقادیر R بین R-2.9 و R-3.8 در هر اینچ ضخامت هستند.

پتوها و تخته های فایبرگلاس با کارایی بالا (تراکم متوسط ​​و تراکم بالا) دارای ارزش R بین R-3.7 و R-4.3 در هر اینچ ضخامت هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *